2013年2月26日星期二

NIKE MENS sko størrelse diagrammet er forskjellige

nike sko ble tvunget Qingtai haken, gi dere Qixuan sjarmerte ord alle kommer ned til ørene, kan kinnene ikke unngå å bli rød, litt vanskelig å bli kvitt sine hender, humret Road "nike du å være sjenerøse, at hvorfor jeg besatt Husk, du og jeg bare et par av navnene, kan paret faktisk, og hvis en dag elleve bror er virkelig min oppriktige relativt Zhi Buding ut hva som har gått galt. "Så faktisk meg selv journeying latter igjen.

Ye Qixuan først nølte, og mitt hjerte er strammet, er dette sant, ser på smilet av sko nettbutikk, bow hjelpeløs smil, slik en vakker og interessant kvinne, og hvordan skal overlate folk til å gjøre?Plutselig gjorde en lang tid ikke har hjerte gjøre narr av folks interesse angrep på Ye Qixuan stjele et blikk feid til nike ansikt stolt smil Ye Qixuan Zeizei smil, baug til hemmelighet brygging følelser, løftet hodet, en alvorlig se.

Kikket tilbake nike shox dame, farlig atmosfære spre seg sakte fra øynene, munnen brakt spor av kald smil, klinket nike øynene på, høres nådeløst sa, "Oh? Herren berører glemme, også skylder deg en brudekammeret, er det bedre at tankene, ikke ennå utnytter Tonight 11 bror av lese for deg, hvor er du? "Så nådde nike haken og en krok, tommelen, bevisst eller ubevisst, på tvers av leppene, tiltrakk seg nike kinnet er en rød.

没有评论:

发表评论