2013年9月1日星期日

www.shoxskove.com nike shox norge sup253

Medic båret av sårede soldater, se Command, hæren og offiserer av divisjonen omgitt av en person kom bort til meg, lurer på hvem som er en så stor ansikt, snart å se mannens utseende, bærer de store smerter i de sårede ble raskt lamslått, gjorde nike shox dame ikke tror det ville være her for å se sin sjef. Båre ene hånden bandasjert, sårede kalv halvert nike air max 95 så opp til sin side av An Yi, veldig spent, slåss tilbake sårsmerter, sliter med å sitte opp, tenkt å ta en militær salutt, men resten av fuglen nike shox halvparten av høyre arm, hvordan kunne ro ut for å hilse det?

En Yi raskt gikk frem, hold navnet på rangeringen av sersjant alvorlig skadet bæres på skulderen, mykt: Vennligst ligge stille, soldat ! Jeg takker på vegne av National People billige nike shox gjort en stor innsats for verden at nike shox PLA heroiske og uredd ! Rapporter sjef, jeg - fra Sichuan Jang, er An Jiajun en strålende kriger, kjemper for fedrelandet og folket er mitt høyeste utmerkelse, ofre for nasjonen jeg angrer ikke ! Jeg hilser deg, min sjef ! Båre blek og svak sersjant svarte høyt, ansiktet fullt av besluttsomhet.

Offiserer og soldater, var jeg sjefen for sikkerheten nike shox Yi, i dag var jeg heldig å personlig se nike shox disse landets beste elite, se nike shox disse ofrene for land og folk av alle offiserer og menn av sine egne, og jeg er stolt av nike shox og stolte menn, kamerater, jeg nå ønsker å nike shox at ingenting kan matche nike shox Medal of Merit, er det ingen incitament for fedrelandet og folket kan uttrykke takknemlighet nike shox Historien vil alltid huske de store prestasjoner nike shox nike shox ja hver kinesisk eksempel nike shox er den fineste soldater, statlige og nasjonale stolthet med nike shox I nike shox An Yi slike menn som har stor stolthet, på vegne av CPC Central Committee, den sentrale regjeringen og den sentrale militære kommisjonen, takket nike shox !

相关的主题文章:

没有评论:

发表评论